Administratief medewerker DIV

Standplaats:
Woerden
Startdatum:
14.08.2017
Einddatum:
01.01.2018
Uren per week:
36

Door vakantie van de betreffende teammanager, is de mogelijkheid tot aanbieden verlengd tot 1 augustus.

Wie komt ons DIV-team 36 uur per week versterken? 
 
Voor het team Documentaire Informatievoorziening (DIV) zoeken wij tijdelijk een vakinhoudelijke medewerker voor 36 uur per week. Het gaat om een opdracht voor zes maanden met een optie op verlenging.     
 
Wat maakt de gemeente Woerden en Oudewater uniek om voor te werken?
Je werkt voor twee gemeentebesturen: Oudewater en Woerden. We werken samen voor ruim 60.000 inwoners. Wat maakt werken voor Woerden en Oudewater uniek?

  • We zijn gericht op inwoners. Goede dienstverlening maakt het verschil en zorgt ervoor dat inwoners zich meer betrokken voelen bij hun woonomgeving. Vraagstukken pakken we op door gebruik te maken van de kracht van de samenleving, samen met onze inwoners én ondernemers zorgen we voor co-creatie.
  • We zijn een lerende organisatie. De ontwikkeling van medewerkers leidt tot de ontwikkeling van de organisatie. We hebben oog voor talent en we stimuleren ontwikkeling en brede inzetbaarheid.
  • We doen het samen. Collegialiteit maakt werken leuker en leidt tot betere resultaten. De organisatie kent een informele werksfeer, de verantwoordelijkheden liggen laag en de lijnen zijn kort. We bieden flexibiliteit in werkzaamheden en interessante projecten
Domein Informatievoorziening in het kort
  • Het domein Informatievoorzienig bestaat uit de teams ICT, Gegevensbeheer, DIV en Informatiebeleid. Het team DIV is verantwoordelijk voor de verzorging van de post, het zaakgericht archiveren, de informatievoorziening m.b.t. de voortgang en afhandeling van documenten, het ondersteunen van digitale werkprocessen voor zaakgericht werken en het ondersteunen van bestuurlijke vergaderingen.
Voldoe jij aan het gemeente Woerden profiel?
  • Inwonersgericht: optimale dienstverlening bieden in goede samenwerking met inwoners
  • Resultaatgericht: zorgen voor daadwerkelijke realisering van beoogde resultaten
  • Mensgericht: veel aandacht voor medewerkers gericht op persoonlijke ontwikkeling
De functie
  • Je scant en ontsluit documenten;
  • Je vormt en beheert (digitale) dossiers;
  • Je beheert de e-mailboxen van beide gemeenten;
  • Je draagt bij aan scanwerkzaamheden en postafhandeling;
  • Je onderhoudt contact met de functionele teams voor het jou toegewezen archiefonderdeel;
  • Je verstrekt informatie;
  • Je levert een bijdrage aan de overige bij het team voorkomende werkzaamheden;
  • Je verricht de werkzaamheden zowel zelfstandig als in teamverband.
Jouw kwaliteiten
  • Minimaal een recente afgeronde SOD-opleiding of gelijkwaardig;
  • Gemeentelijke ervaring;
  • Minimaal drie jaar werkervaring;
  • Nauwkeurig met oog voor kwaliteit;
  • Een enthousiaste collega die in staat is om zich nieuwe zaken snel eigen te maken;
  • Affiniteit met digitalisering en geautomatiseerde gegevensverwerking;
  • Een actieve, accurate, klant- en resultaatgerichte instelling;
  • Zelfstandig kunnen werken;
  • Omgevingsbewust, flexibel, teamplayer;
  • Stressbestendig en kunnen schakelen.

< Ga terug naar het overzicht met alle opdrachten